Subject: AS Connecto Eesti: liiklusvälise töö taotlus
From: "Roon Kaspar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Apr 2025 09:58:28 +0300

Tere!

Seoses Elering AS 330kV õhuliini L357 rekonstrueerimistöödega esitan
liiklusvälisetöö taotluse. Manusena on lisatud taotlus, volikiri ja
ajutine liikluskorralduse skeem.

Lugupidamisega

Kaspar Roon

Kõrgepingeliinide osakond

Projektijuht

AS Connecto Infra

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5373 4192

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.